Apunte de fin de semana: globalización, progreso e cambio

Lendo a Rosalind Williams tomo nota dunha dicotomía moi interesante: a do progreso co cambio/innovación. Di Williams:

Todo el mundo dice que el cambio es implacable e inevitable, pero no tiene finalidad, en el doble sentido de que carece de propósito y no tiene fin. El progreso tiene una línea histórica; el cambio, no. […]
El progreso se mide en relación con las metas definidas desde el punto de vista humano; el cambio y la innovación se miden por su éxito en el mercado.

Entón chega o cortocircuito e maduro ideas para o próximo café-tertulia que imos dedicar á globalización e ó papel das ONGD neste proceso de cambio.
Deben as ONGD convencionais liderar o proceso de converti-lo cambio en progreso? Si quixeran… poderían facelo?
Ou, máis ben, debemos artellar unha sociedade civil globalizada que presione na reforma e creación de axentes multilaterais de gobernabilidade global? Deixarse de nimias reformas que son o mesmo de sempre pero con outra cara.
Relacionadas:

4 comentarios

  1. Mira tí por onde que veño de mercar un libriño dun tal John Gray que se chama “Contra o progreso e outras ilusións”. Sempre me gustou a deconstrucción da idea de progreso que un tipo chamado JD Carracedo Verdes (Sociólogo e… pffff ¿activista?) se empeñaba en facer en canto foro había.

Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *